torsdag 12. april 2012

Spennende graf :D

Denne måå jeg jo bare dele med dere! Se på den da, kjernekraft har til og med lavere CO2-utslipp enn både vannkraft og vindkraft (ikke direkte, men de indirekte utslippene må også selvsagt med). LIKER, altså :D
Morsomt når ting ikke er helt sånn som tror de skal være...

Nå er det undervisning som står på plakaten, føler meg ikke helt godt nok forberedt i dag - sånn er det bare noen ganger. 
Jaja, snakkes senere!

PS: Noen som vet om en fin app for å blogge på en android-telefon? Likte ikke Blogger-appen så veldig godt, liksom...:/



2 kommentarer:

  1. Jeg har nylig hørt at atomkraft - altså kjernekraft - er fremtiden, når olja tar slutt... Jeg var litt sjokkert over det, og med Tsjernobyl som barndomsminne var det en noe skremmende tanke... Imidlertid er det jo sånn at de fleste land har et atomanlegg, når man begynner å telle etter...Det er litt stille om akkurat det... Grafen din gir uansett rom for litt optimisme angående fremtiden:) Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre harveldig mange av oss et ekstremt overdrevet skremmebilde av kjernekraft generelt og Tsjernobyl spesielt... Tsjernobyl var absolutt veldig ille, men allikevel med denne ulykken inkludert så er kjernekraft den desidert tryggeste måten å produsere energi på, i dødsfall per TWh elektrisitet produsert.
      Glad du du likte denne grafen min da :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...