tirsdag 16. oktober 2012

Radioblogg; Naturligvis!

Egenreklame er jo noe av det beste jeg vet, i tillegg  til thorium, uran, stråling og fisjon, så når muligheten for å få utløp for min pr-kåthet byr seg lar jeg den selvsagt ikke gå fra meg: På fredag var jeg som nevnt tidligere på P4s program "Naturligvis", og for de som har lyst til å høre på opptaket så ligger det her.

Er forresten superfornøyd med de nye gummistøvlene mine; nå føler jeg meg faktisk fin selv om det er regn og kjipt og jeg egentlig bare savner solen... See hvor fine de ser ut i høstløvet - som jeg forøvrig eeelsker å gå å svisj-svosj-sparke i; en av få ting som er positivt med høsten :P


Fant plutselig en død mus på veien, og måtte gjøre den rosa for jeg syns det var så trist, den bare lå der sånn  helt meningsløst, liksom :( Men, men, sånn er livet.


Da er det tilbake til bøkene og teorien; har ca 18 sider igjen å lese i dag, så jeg må bare stå på...

<3<3<3 Sunniva

3 kommentarer:

  1. Aaahhh.... Disse støvlene var helt "smask"
    Skikkelig ROSA, høye og glinsende blanke!!!
    Nå kan du absolutt føle deg lekker i regnevær.

    Utseendemessig blir nok "forgubbingen" blandt dine kjærnefysikk forsker kolleger justert ned mange hakk med disse hotte støvlene ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Problemet med disse var at den ene fikk en stor sprekk under sålen en av de første gangene jeg brukte dem... :( Også hadde jeg ikke tid/ork til å sende dem tilbake til Nelly og klage, og nå er det vel for sent :/
      Irriterende, for utseendemessig elsket jeg disse støvlene!

      Slett
  2. "Det var da som BARE!!"
    Billige støvler og andre ting har av og til sine bakdeler, men ofte så holder de også godt.
    Kanskje slike blir neste kjøp for å holde beina tørre i vårens våte snø og kommende "regntid"
    http://cokarabbit.com/wp-content/uploads/2013/01/hunter-wedge-rain-boots.jpg
    Hunter Moss vedge rainboots.
    Håper på sol og finvær, men skulle regnet komme så ser jeg likevel lyst på det, det blir mange flotte støvler å se :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...