onsdag 27. november 2013

Cutest thing

Omtrent nøyaktig som i en amerikansk college-film gikk "alle" rundt med "University of California Berkeley"-gensere - det gjaldt i alle fall ca 1/3 av alle de jeg så på gaten i Berkeley (som btw er en egen by, og ikke bare et universitet i San Francisco - som jeg trodde først...:P). Jeg er vel ikke akkurat noen souvenir-person, men å kjøpe med minner i en eller annen form når jeg har vært ute og reist er jeg stor fan av; så da jeg oppdaget at alle disse butikkene  som solgte Berkeley-effekter også hadde sånne universitets-gensere i størrelse 4 år, kunne jeg ikke dy meg, og jeg måtte bare kjøpe med en til Alexandra. Er ikke det bare supersøtt?!? (Eller, altså, man ser jo ikke størrelsen på dette bildet - bare hvordan genseren faktisk ser ut - men den er da altså tilpasset en 4-åring...hvis Alexandra lar meg så kan jeg jo ta bilde av henne med den på, men hun er ofte ikke så happy for å bli tatt bilde av om dagen).


Også passer det jo ekstra godt siden maskoten til realistene i Oslo (Realistforeningen, egentlig) jo er en bjørn, og jeg har jo selv vært veldig aktiv i Realistforeningen da jeg var student :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...