fredag 27. desember 2013

Siden sist @sunnivarose

God romjulstid alle! Nå er det over en måned siden sist nå, så da er det sannelig på tide med en liten oppsummering av øyeblikk fra Instagram :) Har brukt de siste juledagene til videre fundering og "oppsummering" av 2013 (har så smått begynt mimreinnlegg som kommer over nyttår), og mens Facebook mener at 2013 var slik, så har året nærmet seg slutten slik for @sunnivarose


ligger på sofaen hos mamma og pappa og ser "Little women" på lille julaften // nytt deksel til ny mobil - image is everything (det er i alle fall ganske viktig :P) // kaffe på Waynes i førjuls"stria"
Einstein-troll i gave fra søteste lille Alexandra // selfie før utvalgsmøtemiddag // nobel-feiringssko #jegelskergullogglitter
grafisk fremstilling av humøret - det gikk litt opp og ned, men nå er det heldigvis på vei til å stabilisere seg :) // dummy av en uran-pellet; sånn ser det ut i alle fall // elsker Sex and the city, og det var sååå gøy å finne frem boksen igjen - altfor lenge siden sist!


selfie før jeg skal delta på Debatten på nrk1, om realfag og PISA og sånn - litt nervøs, men ganske fornøyd med outfiten // "belønnet" meg selv med nye sko fra Bianco etter å ha vært hos tannlegen - ikke den typen sko jeg egentlig var på utkikk etter, men jeg syns de var veldig lekre, så de måtte bare bli med meg hjem // Alexandra og kusine Andrea leker buss (?) på vei hjem fra barnehagen - tydelig at refleksenen på klærne deres visker, i alle fall ;)
søteste Lise har laget applejack til oss mens jeg ligger på sofaen etter å ha spist alt for mye deilig suppe // julegaver <3 // 4 år gamle, alvorlige Sunniva
julegrøt hos mamma og pappa den 22. desember (jeg fikk ikke mandelen) // i pausen på det utrolig intense CSR-kurset hos Simula; jeg hadde sååå behov for kaffe, også viser det seg at automaten er tom for melk...veel, da ble jeg ca så trist :P // verdens fineste Alexandra på Café Ro mens vi venter på at pappa skal komme og hente oss



Jeg har "base" hjemme hos mamma og pappa denne julen - siden Alexandra tilbringer hele julen sammen med pappaen sin - men nå står jeg på farten for en liten tur inn til Oslo...greit å kunne dra litt frem og tilbake ;) Vi snakkes


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...