mandag 29. september 2014

Siden sist...

Alt (det meste?) går, når man bare tar én dag av gangen. Det er det jeg har gjort i det siste; tatt én dag av gangen - noen ganger én time av gangen.
Jeg orker mindre enn normalt om dagen - forhåpentligvis så er det en periode som kommer til å gå over - men nå er det sånn at noe må ut, og bloggen blir som dere kanskje har merket nedprioritert. Ikke fordi jeg vil det sånn, men fordi man bare må starte et sted, se hvilke ting du har i livet ditt som du MÅ gjøre, og så se hva det er mulig å ta bort for en stund. Bloggen havner dessverre i den siste kategorien.

Håper dere vil bære over med meg - planen er å komme sterkt tilbake ;)

Jeg er mer "normalt" aktiv på Instgram, og her er noen instamoments fra den siste tiden:

Alexandra og meg en lørdags formiddag - gjør oss klare for en tur på IKEA, begge iført rosa Converse, hun iført Lucia-kjole :) // en annen lørdag - kinotur sammen med Andrea, Arian og tante Carina // rommet til A
på TacoRepública med mamma - fantastisk god mat og deilige drinker, pluss superservice #anbefaling ;) // de tre T-er som om dagen henger på kjøkkenskapet mitt // utsikten fra balkongen i Rose-slottet <3



ute i Stavanger med herlige Beathe Due og Toril Nag - Girl Geeks <3<3<3 // kaffedate med den fantastiske Vibeke, som er gründer for House of Math, bla...dessuten har vi noen felles erfaringer, og sjelden har jeg ledd så mye som jeg gjorde den første gangen vi møttes // voice-innlesning for Sushi og Kjernekraft - vi nærmer oss et ferdig produkt nå!
elsker ONS-badget mitt: "Nuclear physicist and girly blogger" // der var visst Alexandra og jeg igjen - som sagt så er jeg litt sliten om dagen :P // så ble jeg oppring fra DNs "På nattbordet"



noen av den siste månedens outfits - ser at jeg tar flere slike bilder nå; så jeg er tydeligvis fornøyd med å ha stooort speil i gangen nå ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...