tirsdag 14. oktober 2014

Workout!


#ilovepink ;)


I dag har jeg hatt den foreløpige siste PT-timen min. Jeg kjøpte 20 stykker før sommeren, og innser nå at jeg tror jeg har blitt hekta, og blir rett og slett nødt til å fortsette :P Ja, det er ganske dyrt, men, altså, det er jo veldig gøy (og bra!) å trene med PT sånn - det å se skikkelig fremgang er jo for det første veldig motiverende, pluss at jeg vet det er bra både fysisk og mentalt. Noe av det jeg har prioritert i det siste har nettopp vært å trene, og det har jeg altså absolutt planer om å fortsette med (jeg trener selvsagt uten PT, óg, da ;) ) - selv om det skulle komme til å bli veldig hektisk fremover igjen ser jeg at det å trene er kjempeviktig for meg.

Etter PT-timen var planen at jeg skulle titte litt på avhandlingen min, men tiden bare forsvant, og plutselig måtte jeg komme meg avgårde for å rekke legetime. Hvis jeg orker skal jeg se litt på den før jeg legger meg i kveld. Eller kanskje ikke; uansett skal jeg ha skrivedag hjemme hos meg sammen med søte Gry i morgen, så tror kanskje jeg prioriterer å koble helt ut og slappe av, for så å være skikkelig klar i hodet til skriving i morgen :)

Deretter var det en lang og god veiledningstime med Sunniva, og det føltes veldig godt - så utrolig glad jeg er for å ha akkurat henne som veileder - som ser meg og forstår meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...