fredag 9. desember 2011

Julebordsjubileumsfest

Hei alle <3<3

Om noen timer er det matnats julebordsjubileumsfest, og krisen fra i går, med at antrekket ikke var klart er nå avblåst :D

Jeg har liksom lyst til å se skikkelig bra ut, og litt sånn "næh, tenk at hun har barn", ikkesant... Samtidig som jeg da ikke har hatt tid til å dra på shopping for å finne meg noe nytt. Men da jeg prøvde kjole nummer tre i går, og samtidig fikk øye på et par sko jeg kjøpte for noen uker siden som jeg ikke har brukt ennå, ja da fikk jeg plutselig visjonen for hvordan det skulle bli;)

Skoene som gjorde at jeg pluteslig så hva jeg kunne ha på meg:) Håper bare de ikke er helt syykt vonde å gå i...

Bare elsker denne kjolen! En ting som er så fantastisk med den er man kan bruke både gull- og sølvtilbehør til den :D (ikke samtidig, naturligvis, men...)

<3 Empire-snitt <3

Dette er seriøst min favorittmascara, og gjett om jeg ble gald da jeg fant den på tilbud til 79,90 på HM!
Tror også denne ørepynten gjør seg...håret skal jeg ha utslått.

Jeg går for gull i dag, og Chanel-parfymen må selvsagt også med (tenk å dra alt dette med seg på to bussturer og en t-banetur...;) )

Ikke helt sikker på hva som faktisk kommer på av armbånd og ringer, det må jeg liksom ta når jeg har skiftet, og kan se hvordan det blir ;)



Så gjenstår det selvsagt å se om det virkelig blir som jeg tenkte, og om det blir bra - men det får dere nesten avgjøre når jeg legger ut bilder senere XD

Klem til alle fininger der ute i ruskeværet!

<3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...