torsdag 2. februar 2012

Hihi...

Hei hjerter.

Føler jeg har fryktelig mye å gjøre om dagen; mange foredrag å forberede - skal bla holde innlegg på "Jenter for realfag" (fjorårets arrangement) som jeg gleder meg kjempemasse til, og en forelesning om kjernekraft for etterutdanning av lærere - ny runde med Abels tårn neste fredag, veiledere som helst ser at jeg jobbet dobbelt så mye med "deres" fagfelt, Alexandra blir to år, osv osv...:P 
Masse gøy, altså, men er så mye annet jeg gjerne også skulle hatt tid til; bla har jeg fryktelig mye jeg gjerne vil skrive om her!

I dag kom jeg over denne fine Monthy Python-videoen; faktaene  presentert her skal også være riktige (bortsett fra én...) - så man kan både lære og le på samme tid; det liker vi :D 


Nå må jeg løpe og forberede møte i morgen tidlig, så håper jeg at jeg får skrevet litt mer om avfalsshåndtering i morgen (som jeg har lovet).

Klemmer :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg har søkt litt rundt på nett etter Jenter for realfag, men finner bare fjorårets arrangementer. Har du noen lenker eller datoer for arrangementet i Oslo? :)
    Jenter på IFI er interesserte!
    Stå på! :)

    Line

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...