lørdag 18. januar 2014

Siden sist @sunnivarose

God lørdagskveld alle <3 Jeg har en sånn merkelig følelse av at det er søndag, men vorspiellydene fra naboene mine minner meg på at det faktisk er lørdag...(alltid deilig når det går den veien - mye verre når man tenker at "yes, det er søndag morgen, jeg kan sove lenge", og så er det mandag og du skulle ha vært oppe for 20 minutter siden).

Her er noen instamoments fra @sunnivarose på Instagram fra de siste ukene (bikket 500 følgere denne uken, og for en sånn liten, ubetydelig kjernefysikkrosablogger var det selvsagt stas - men hjelp meg gjerne til, skal vi si, 1000?):

verdens beste Alexandra syns det var sååå stas at jeg hadde bursdag, og laget krone til meg i barnahegen den dagen // føler meg alltid veldig lekker i prøverom :P
kronikk i Aftenposten ifbm avisens oppfølging av NHOs konferanse om "Læringslivet" // møte med Jo; vi diskuterer manus og Japan-tur...;)
selfie før jeg skal på Kontaktkonferansen (kan jo ikke ikke ha på meg noe rosa ;) ) // Alexandra poser og pouter foran speilet :P
stamcafeen der jeg gjerne stopper og drikker kaffe før jeg slenger meg på bussen om morgenen // og så var det plutselig vinter...Fysikkbygningen i bakgrunnen
Charlotte og meg på bursdagsfesten vår, som vi feiret sammen - MED tiara, selvsagt // kunnskapsministeren snakker på Kontaktkonferansen
Torkil fra Abels Tårn på NRK P2 r på vei inn i eksperimenthallen med veileder-Sunniva ifbm innspilling nede hos oss // skikkelig (...?) i gang med trening igjen, og måtte jo vise frem verdens fineste nerde-T-skjorte - som jeg trener med <3


I dag har jeg faktisk vært flink og vært og trent på ELIXIA, og det føles veldig godt. Etter at jeg var støttemedlem så å si hele oktober, november og desember er det på tide å ta tak igjen, liksom... Det skal også sies at Alexandra ikke ville være på barnpass en stund - eller, altså, det gikk jo helt fint, men det var mye styr med det, og jeg syns ikke det er en all right "fight" å ha med henne i og med at vi har to hele dager sammen kun annenhver uke. Hvis hun sier nei, da, så lytter jeg faktisk til henne :)
På den annen side så vil jeg jo da altså gjerne trene, og helgene er perfekte treningsdager, så i dag gikk det heldigvis superbra - og hun gikk både inn og ut med et stort smil, ikke noe sutring, ikke noe "nei, mamma ikke gå" eller noe, også fikk hun ballong med seg da hun dro (som hun håpet veldig på før vi kom dit).
Håper vi får til en tur i morgen óg, og da har de åpent to timer lenger, så da får jeg kanskje til en litt lengre økt - det hadde vært veldig fint <3 Hvis det blir en økt i morgen óg så har jeg faktisk fått trent tre ganger denne uken, og det er for meg en god uke - krysser fingrene for at Alexandra er klar for ELIXIA barnepass/ballrom i morgen óg!

Ellers går det i jobbing med en tekst for A-magasinet; jeg har nemlig blitt spurt om å skrive for "Tenkeboksen", der jeg får et spørsmål jeg skal svare på (som kjernefysiker, altså), på 200 ord - det er virkelig ingenting. Altså veldig utfordrende, og veldig gøy!

Ha en strålende helg videre, søteste atomklumpene mine <3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...