torsdag 7. mai 2015

Science continued

Not even a teeny tiny step for mankind.
(Possibly) a small leap for me - today I did this <3



This means that I've (probably) figured out the gamma radiation, well enough so that I can calibrate my gamma detectors - and then figure out the rest (*playing puzzle*). I'll know more tomorrow...
I'm quite satisfied, though, since I'm really moving forward - even though I'm moving forward one very small step at the time ;)

-----------------------------------------------------------

PS: Check out the new page I made for Sushi and Nuclear :D

PPS: For my fabulous Norwegian speaking readers; the talks from yesterday's "Women in Tech" conference can now be seen HERE - so proud that I was part of that event!

2 kommentarer:

  1. det var kjempe bra! jeg kjenner meg sånn igjen! Det du sier gir så mye motivasjon! selv om jeg bare er en niende klassing bor jeg nesten i naturfag bøkene og får ofte spørsmål om hvorfor jeg gidder å fordype meg sånn i et fag som ikke er viktig! Ikke viktig sier du?! jeg for min del er veldig glad i kjemi og blir ofte sett på som litt kjedelig av folk som ikke kjenner meg så godt men det du sier gir masse motivasjon og inspirasjon! tusen takk!<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig hyggelig å høre❤️ Stå på, og ikke bry deg om hva de sier - virkelig; de forstår ikke bedre...;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...