onsdag 29. februar 2012

Radioblogg: Radioaktivitet

Dette bildet er ihvertfall ikke fra i dag - i dag har nemlig kjære veileder-navnesøster Sunniva to ganger klart å fortelle meg hvor sliten/trist jeg ser ut... Siden jeg føler jeg har sånn halvveis "sykedag" i dag har jeg gått for en enkel mørk bomullskjole og så å si sminkeløs - jeg lover det kun er i dag, i morgen skal jeg være ca 100% tilbake igjen :D
Hei mine kjære <3 Syns fortsatt litt synd på meg selv, men det går egentlig ganske greit (selv om jeg så å si ikke kan åpne munnen - jaja, da kan jeg kanskje holde kjeft for en gangs skyld, da; Markus <3 syns sikkert det er litt deilig :P) Uansett, dette er ikke et nytt "synd på meg"-innlegg: Forrige uke var jeg med i Radio Novas Vitenselskapet, hvor jeg snakket om radioaktivitet, så jeg vil egentlig bare dele linken til innlegget med dere :D Som sagt så gjort: Her kan dere høre meg snakke om ett av mine absolutte favorittemaer <3<3<3
(Tror det kommer rett etter kjernekraft, eller kanskje de ligger på delt første...litt usikker der, altså)

<3 Hva er deres favorittemaer?
<3 Syns dere radioaktivitet kommer før eller etter kjernekraft?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...