mandag 25. juni 2012

Møte på Laundromat

God mandag alle <3

Nå er ukens første møte unnagjort, på Laundromat på Bislet - for et herlig sted - og jeg er tilbake på plassen min for å jobbe videre. Det viktigste i dag er å forberede meg til Inger Elis mastereksamen i morgen, planlegge mitt o'store uran-233eksperiment, pluss å se om jeg klarer å fikse problemene jeg har hatt med simuleringene mine den siste måneden (feilmeldingene jeg får er ikke fornuftige :/ )

Fikk min daglige latte servert på et koffert-bord :) 



Deilige deilige stoler å synke ned i <3


Ellers går det litt sakte om dagen - har forsvunnet inn i en merkelig feriemodus, selv om jeg ikke har ferie ennå...litt av problemet er vel at det så å si ikke er noen mennesker igjen på Blindern, så det er til syvende og sist kanskje ikke så merkelig allikevel ;) 

-Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...