onsdag 23. oktober 2013

Tøff dag...

God kveld kjæreste nøytronstjernene mine <3
Jeg kom nettopp inn døren etter en lang, og forholdsvis tøff dag...er bare litt for mange baller i luften om dagen; også ble dagen avsluttet med møte med alle tre veiledere i dag - hvor enkelte uttrykker en bekymring (jeg burde gjøre større/raskere fremgang), riktignok på en forsiktig og hyggelig måte, men min allerede dårlige samvittighet over de områdene jeg ikke strekker til vokser, og, i det hele tatt - det føles litt tøft :/

Allikevel, jeg har ikke vært på Blindern helt til nå (selv om jeg, med to deadlines i morgen, absolutt burde); jeg har vært en liten tur hos veileder-Sunniva og spist elgburgere, sammen med veileder-Jon og en annen stipendiat på gruppen. Et lite glass vin og deilige, hjemmelagede burgere, var nok det jeg trengte nå sånn på tampen av dagen.

Det første jeg gjorde da jeg kom inn døren (etter å ha tatt av meg ytterklærne, selvsagt ;) ), var å skrive ned de to tingene jeg MÅ gjøre i morgen - da er det nemlig deadline for å kommentere en viktig artikkel som jeg står som medforfatter på, og det er deadline for å gjøre ferdig, og laste opp, selve presentasjonen jeg skal bruke på TEDx. Så da tenkte jeg at "i morgen skal jeg ikke gjøre noe annet enn disse to tingene, for hvis det skal bli bra, trenger jeg faktisk en full arbeidsdag, og vel så det", men så kommer jeg jo selvsagt på at det er styremøte på Fysisk institutt i morgen, og der må jeg jo være, også er det foreldrekaffe/basar i barnehagen - og det kan jeg jo heller ikke prioritere vekk...

Bare for å "muntre meg selv litt opp" må jeg poste dette bildet fra Instagram fra i dag tidlig - jeg følte meg litt lettere til sinns og mer optimistisk klokken 7 i dag enn nå...:P Også blir jeg litt glad av den nye kjolen min da ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...