tirsdag 3. januar 2012

Årets første treningsøkt :D

I den forferdelige tiden før jul, hvor vi ikke hadde noen leilighet og måtte bo hos mine foreldre, gikk det fort tre timer i reisetid hver dag; og da ble trening en luksus man ikke kunne unne seg... *snufs*
Men nå er vi tilbake i Oslo <3 igjen; dog uten kjøkkengulv, og med ALT av kjøkkenustyr utover hele kjøkkenet...:S Allikvel er det fantastisk å være hjemme hos seg selv, blant annet fordi jeg slipper unna med 30 minutter totalt i reisetid, og dermed var jeg en superklisjé og gikk og kjøpte meg nye joggesko i går, mandag 2. januar, liksom :P Til mitt forsvar har jeg gått og snakket om at jeg har hatt lyst til å kjøpe meg et par fine og ordentlige joggesko siden august, og i januar så er det jo mye <3 SALG <3, og etter å ha lett litt fant jeg disse fantastiske skoene :D



Dette er faktisk mitt første par med ordentlige joggesko, og grunnen til dette  (jeg har brukt gamle jazz-sneakers til trening) er at jeg syns det er så utrolig kjedelig å bruke masse penger på sko som er stygge og får føttene til å se ut som om de er fem nummer større enn de egentlig er, liksom. Men så fant jeg disse fra NIKE, som til og med var satt ned 30% (hurra, hurra), og de er bare rosa og kjempefine xD

Så nå er årets første treningsøkt unnagjort, og det var rett og slett en fryd i mine nye, fantastiske sko! Det ble bare en kort treningsøkt, men litt er mye mye bedre enn ingenting ;)

Smask til alle søtinger <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...