fredag 31. august 2012

Borte bra, men hjemme best (?)

Hei minimuffins med karamellkrem!
Da er to uker i Cannes vel overstått, og ferien er helt over for denne gang. Litt vemodig, selvsagt, men det er jammen ganske ok å vende tilbake til hverdagen igjen også , og vi har jo vært heldige med riktig så fint vær her i hovedstaden i dag óg:) 

Vi har virkelig, virkelig kost oss, og gjennomført alt det vi hadde planer om: spise is, plaske i vann og bade, drikke vin - greit å ikke ha så store mål, da blir gjennomføringsevnen god ;)
Her er et lite bilderas fra turen - enjoy!

Middag i gamlebyen 

Alexnadra kjører "velli kul mokkosytte" på karusellen






*LYKKE*

Alexnadra klar for flyturen hjem. Hun sovnet før take-off og sov til vi begynte innflyvningen til Gardermoen. -Noen ganger er det helt greit å reise med små barn :)

Av en eller annen merkelig grunn var alle butikkvinduer fylt med høstklær - og da mener jeg høstklær som passer her oppe i nord. Det var altså 30 varmegrader og strålende sol, og allikevel omtrnet umulig å få tak i sommerklær...


Var ganske deilig at denne jobbuken kun ble bestående av en fredag, da, men jeg hadde 170 uleste mail pluss masse ting og ordne...heldigvis fant vi ut at foredraget jeg skal holde på konferansen i Kiev neste uke ikke skal være før på onsdagen - så da har veileder-Sunniva og jeg et haaaav av tid til å bli enige om hva som skal være med og hva som må kuttes. Dessuten har jeg heldigvis blitt tildelt 20 minutter å snakke istedetfor 10 (som er det jeg egentlig har fått beskjed om); altså, HELDIGVIS - jeg tror aldri jeg har gitt en presentasjon på kun 10 minutter (eller, kanskje på barneskolen, men det skulle virkelig holde hardt nå) :P

Så det er bare å pakke ut kofferten fra ferieturen (ca 1/3 ferdig), vaske klær (snart ferdig med nå), og så pakke den på nytt igjen for en uke i Kiev. Hadde vært spennende hvis jeg fikk lest bittelittegrann om byen i løpet av helgen; for to måneder siden var jeg ikke engang 100% sikker på hvilket land jeg skulle til...*flau*

Forresten, for de som er interessert i sånt så snakker jeg om stråling og sånn på Radio Norge (Kosmo) på søndag.
Koz og klemz xD






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...