fredag 7. september 2012

Snart hjemme :)

Hei alle fine! Jeg har ikke glemt dere, men internettilgangen her i Kiev har bare ikke akkurat vært helt stabil, og de gangene jeg hadde nett hadde jeg ingen mulighet til å plugge inn pcen - og det har derfor ikke vært noe lyd fra meg :(
Nå går jeg snart på flyet, og jeg gleder meg bare sååå til å komme hjem igjen (borte bra, hjemme best;) ). Som dere kan se har jeg anskaffet meg to nye bøker; om Ukraina, og en liten bok om helse-effekter fra Tsjernobyl-ulykken (som jo skjedde bare 10 mil nord for Kiev...) - gleder meg til å lese! I tillegg har jeg blitt kjent med folk som har vært der, og som jobber med å kartlegge effekter; syyyykt spennende :D

Vi snakkes mer senere, og jeg har noen fler bilder óg ;)


Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...