torsdag 13. september 2012

REAL frokost (foredrag)

EDIT: Dørene (og frokosten) åpner klokken 08:30, og foredraget mitt begynner klokken 09:00, ca - så da burde det være mye enklere å få med seg...;)

Kjære alle fine blogglesere!

Nå sitter jeg og forbereder meg til morgendagens foredrag som jeg skal holde ifbm arrangementet Gildedagen og deres "REAL frokost"; jeg skal i ilden allerede klokken 8:30 i morgen tidlig (hjelp, hvordan skal det gå...), men det er åpent og GRATIS FROKOST (veldig kjekt spesielt for studenter) allerede fra klokken 8:00 :D

Foredrag for RF <3<3<3

Foredraget mitt er altså ikke ferdig ennå, og det er kanskje litt dumt for jeg tenker å prate om noe som jeg ikke pleier å prate såååå mye om (når jeg holder foredrag) - nemlig STRÅLING. Ikke at jeg ikke pleier å ha en slide eller to om temaet, men i morgen tenker jeg kun og gi en kort innføring i kjernefysikkens fantastiske verden, før jeg beveger meg over i misforståelser/feiltolkninger/myter rundt radioaktivitet og stråling. Jeg tror og håper det blir bra, og jeg håper selvsagt at så mange som mulig vil komme og høre på meg, spise gratis egg og bacon, og stille spørsmål. Så det er bare å møte opp i RF-kjelleren på Blindern mellom klokken 8:00 og 8:30 i morgen ;)



-Sunniva


2 kommentarer:

  1. Dette skulle jeg gjerne ha deltatt på! Men bor i Bergen...Lykke til:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Jeg holder foredrag på studentersamfunnet i Bergen den 23. oktober, så du kan jo komme dit hvis du vil :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...