søndag 30. september 2012

Videoblogg: Syklotronvakt

I anledning eksperimentet nå så kommer en liten videoblogg xD

Beklager at jeg ser helt håpløs ut; det er bare sånn det blir etter altfor mange timer på jobb - som det kommer til å bli nå de neste to ukene; så jeg kan allerede nå be om unnskylding til Alexandra og Markus, og til dere blogglesere, for at jeg blir altfor fraværende :P
Denne lille videosnutten laget jeg i vår, og hovedgrunnen til at jeg ikke har lagt den ut for lenge siden er at jeg hadde store planer om å redigere den, men det har jeg ikke hatt tid til å finne ut av hvordan man gjør - så hvis noen har noen tips så tar jeg gjerne i mot!






Det blir altså mange og lange vakter de neste to ukene, siden vi starter med uran-233eksperminetet i morgen; veldig spennende og masse nytt for meg å lære...men selvsagt er det slitsomt også - som veileder Jon sier: Work hard, Play hard ;)



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Uff, haha, ja der ser du; jeg har et visst forbedringspotesnial når det gjelder video...:P
      Nå skal den ihvertfall være offentlig:)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...