torsdag 29. november 2012

Små gleder...

..i hverdagen :)

Ble så glad i dag tidlig da jeg stresset og småirritert (etter å ha tatt på Alexandra vanter - som hun insisterte på å ha på seg) prøvde å finne et par hansker å ha på meg, plutselig fant igjen de nydelige vottene som søte Regine strikket til meg til jul i fjor. Knall rød-rosa med rose-mønster, det kan jo ikke bli bedre enn det!

De er både fine å se på og kjempedeilige å ha på seg :)





Etter å ha levert Alexandra i barnehagen bar det til tannlegetime, etterfulgt av trøsteshopping på Byporten  (må alltid det selv om det går bra - viktig å trøste seg selv litt ;) ). Denne gangen var det jo egentlig nesten stas å være hos tannlegen, da, han husket til og med jeg er fysiker og jobber på Universitetet - kos; jeg er jo der én gang i året, liksom... Kanskje han ikke har så mange andre fysikere som pasienter :P
På trøsteshoppingsrunden fant jeg dette nydelige kosedyret, som lille Arian skal få til jul.




En annen glede i hverdagen er å kunne ta et deilig bad når man kommer hjem, og er sliten og kald. Gjorde det nettopp, og benyttet tiden til å samtidig lese noen slides om atomkjernen; den kan feks vibrere, den kan være deformert (den kan tom. være superdeformert, og muligens også hyperdeformert), og den kan rotere - så det såh xD

I morgen tidlig blir det intervju hos Radio Nova om fremtid og thorium, ble spurt tidligere i dag om jeg ville stille opp -og kunne selvsagt ikke si nei, jeg syns jo det er så hyggelig, og viktig, og dessuten er jeg jo PR-kåt, det innrømmer jeg gladelig ;)




2 kommentarer:

  1. Strikker nå votter til meg selv men om jeg får tid og kreativ inspirasjon skal jeg prøve meg på å utvikle Thorium-mønstervotter til deg. Høres ut som morsom prosjekt!!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så utrolig hyggelig med hjemmestrikkede votter :)
      Hvis jeg hadde fått thorium-votter, evt votter med radioaktivitetstegn (feks den rosa varianten jeg bruker her på siden), tror jeg at jeg hadde blitt evig lykkelig ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...