torsdag 4. september 2014

Gårsdagens

I går var det overlevering av delutredningen fra Ludvigsenutvalget om "Fremtidens Skole" til Kunnskapsministeren - og siden Alexandra-uken begynte i går, var det stort sett denne overleveringen dagen gikk med til. (Jeg har dessverre litt lite energi om dagen, så jeg klarer ikke pushe på for mye...håper og tror det snart vil bedre seg - men hvis noen syns jeg ikke ser 100% happy ut på heis-selfie-bildet under, på vei til ministeren, så er det nok helt rett.)






HER kan du lese hele utredningen, pluss følge med på arbeidet vårt som vi skriver om på utvalgsbloggen - der er det selvsagt også mulig å komme med kommentarer og innspill ;) Det er vi som sitter i utvalget som skriver bloggen, og neste uke (hvis jeg husker rett sånn i farten) er det min tur til å skrive igjen.




---------------------------------------------------------------

Da er det kvelden her i Rose-slottet (egenlig alt for sent mtp at klokken ringer allerede 05:30 i morgen tidlig). Måtte bare innom fordi jeg så gjerne ville vise dere at delutredningen er ute - for dem som interesserer seg i sånt; og når jeg først er innom så måååå jeg jo bare dele et lite snapshot fra balkongen min tidligere i kveld - eeelsker utsikten bare mer og mer <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...