torsdag 19. februar 2015

Big Bang på NRK!


Da får jeg endelig lov til å fortelle det; om en drøy måned blir jeg å se på TV, på NRK-programmet "Big Bang med Linhave og Bergh" (relansering av programmet som gikk i 2010/2011 under navnet "Lyngbø og Hærlands Big Bang").
Helt kort fortalt så er Big Bang et populærvitenskapelig underholdningsprogram med et fast ekspertpanel (det er der jeg skal være med) og to programledere (Ingrid Gjessing Linhave og Kåre Magnus Bergh) som stiller de små spørsmålene om de store temaene de alltid har ønsket å få svar på.
Resten av panelet er det samme som for 4 år siden: Marlen Ferrer (historiker), Tian Sørhaug (sosialantropolog), Stig Johannesen (lege) og Dag Hessen (biolog).

Big Bang er selvsagt grunnen til at jeg tidligere denne uken trengte flytende nitrogen, og at jeg ble sminket hos NRK ;)




Det er mulig å være publikum på innspillingene av programmet - det er gratis, men begrensete plasser...bare klikk HER for å komme til riktig side :)

JEG GLEDER MEG! (Også er jeg veeeeldig spent, da...)


2 kommentarer:

  1. Gratulerer, Sunniva. Gleder meg masse til å se programmet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Helene! Håper jeg klarer å "levere" :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...