lørdag 10. mars 2012

6 måneder :DDD

Uæææ, det har gått meg hus forbi, men på torsdag 8. mars (skjedde jo litt andre ting den dagen, så kanskje ikke så rart jeg ikke fikk det med meg) hadde jeg faktisk 6-måneders-jubileum! *Gratulerer til meg selv :P* 

Seee, så fine fyrverkerier for å feire 6 måneder med rosa-blogging xD
Var veldig klar over at det var nå i mars at jeg hadde holdt på i et halvt år, men av en eller annen grunn var jeg helt sikker på at jubileet var i slutten av mars, og ikke så tidlig. Så da feirer jeg ved å skrive innlegg om det her, og ved å passe på eksperimentet. Kan jo også si at jeg hadde en kjempefeiring med kvinnedagen og det som skjedde den dagen, bare at jeg ikke var klar over at det også var jubileum da...
Syns tiden siden jeg startet bloggen har gått veldig fort, altså, og det er veldig, veldig gøy xD

Hurra, hurra, hurraaaa :)))

Ellers sitter jeg og nijobber med morgendagens foredrag til NFK. Skal snakke om "Kjernekraft -ett år etter Fukushima" siden det tross alt er nøyaktig ett år siden i morgen så kunne jo ikke tittelen bli noen annen, liksom;) Blir om sikkerheten i kjernekraft, og spesifikt om det som skjedde 11. mars 2011 - tror det kan bli bra :D

-S







1 kommentar:

  1. Gratulerer med bloggdagen. Jeg glemte min bloggbursdag. Ble 1 år i januar tror jeg :-) ta en titt om du er glad i kaker !!! Http://hjertebilder.blogspot.com
    Jeg er glad å ha funnet din blogg. Utrolig gøy å lese om fysikk, thorium etc...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...