tirsdag 13. mars 2012

Vår, vår vår :D

Lise var syk, og hadde i tillegg glemt meg :(
Men det var herlig å bare komme seg ut og kjenne solen varme *deilig deilig*. Og siden det ikke ble noen kaffedeit med Lise tok jeg meg en treningsøkt istedetfor - alltid godt å komme seg vekk fra kontoret og tenke på simuleringene mens man løper - det funker ihvertfall kjempefint for meg :) I tillegg pleier jeg å tenke ut "lure" (?) ting jeg kan skrive her på bloggen; har nå store planer om å prøve å klargjøre litt mer rundt dette med radioaktivt utslipp (siden noen kommenterte at jeg kunne sitte i et utslipp med drinken min og se hvor lenge jeg varte...:/), men det blir en annen dag :D





 Deilige vårtegn; til og med et råttent appelsinskall, som har ligget under snøen og nå kommet fram i lyset blir liksom fint å se på :P

God ettermiddag til alle <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...