fredag 15. mars 2013

@sunnivarose


Da er jeg endelig kommet meg hjem, tunfisksalat med cottage cheese og babyspinat er laget og Idol er faktisk på TVen, så da gjenstår det bare å gi en liten ukesoppdatering før jeg sier god helg. Igjen har det vært en forholdsvis travel uke, men jeg har prøvd å dele noen glimt på instagram ;)

så litt på TV en annen kveld óg - det ble Big Bang Theory i bakgrunnen mens jeg satt og jobbet // var på Karpe Diem-konserten, som var helt helt fantastisk <3 // forrige lørdag tok jeg med meg Alexandra og møtte mamma, og mens lille-jenta sov i vognen sin kunne mamma og jeg kose oss med vin og litt tapas - i Folketeaterpassasjen :) 
formidlings- og bloggkalenderen min - planlegging må til ;) // denne edderkoppen er helt enorm, og den flyttet inn på doen :/ // det går litt tregt med dataanalysen om dagen..."abort"


Ok, da skal jeg spise, se på TV(!), finne fram morgendagens antrekk (må finne noe som funker i debatten/samtalen, pluss på middag og søteste Tom André og Katarina rett etterpå), og så tror jeg rett og slett det blir litt tidlig kvelden - GOD HELG :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...