fredag 5. juli 2013

I Morgenbladet i dag :)



God fredags formiddag fine <3

Nå har jeg akkurat satt med ned med en kaffe og min kjære PC, etter å ha levert Alexandra i barnhagen og vært og trent.

Veldig rart, og nesten litt trist, og gå fra Alexandra i barnhagen i dag, siden hun skal ha ferie i 2 uker sammen med pappaen sin - og så lenge har jeg faktisk ikke vært borte fra henne før. Men hun kommer selvsagt til å kose seg masse, og det kommer jo til å gå veldig bra - men allikevel er det jo rart.

På vei fra barnehagen og til Elixia plukket jeg med meg Morgenbladet, siden de har skrevet en liten sak om meg og boken jeg har fått stipend for å skrive...og det er denne lille artikkelen jeg sitter og leser nå, kombinert med kaffe fra deilige, store rosa kruset ;)









Syns jo på en måte det er litt rart og skummelt at det skrives om denne boken allerede, da, før jeg egentlig er kommet skikkelig i gang - foventningspress, liksom... Men men, da er det bare å levere, da!

Så videre nå i dag skal jeg ta med meg PCen og dra og sette meg på Laundromat, ta en dobbel latte eller to, og sitte der og skrive skrive skrive - notater til bok, kronikk, det evinnelige P2-manuset som jeg fremdeles ikke er ferdig med (jeg føler meg litt håpløs i akkurat dette tilfellet, altså, men det skal jo ikke på lufta før den 18. juli, så sånn sett er jeg jo ikke "for sen", men...). Og på senettermiddagen/kvelden skall jeg møte mamma og gå på kino - kos :)


Ellers hører jeg på denne i dag. <3 Disney <3



1 kommentar:

  1. Leste om deg i Morgenbladet, jeg skal sende en link til bloggen din til en venninne i Berlin som har samme interesser som deg; hun har studert (nukleær?)fysikk på Blinderen og er en kul partyjente.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...