torsdag 4. juli 2013

Paris til uken...

Neste uke begynner egentlig ferien min; fire uker, hvorav de første to er uten Alexandra, og de to siste er med Alexandra. Men så viser det seg at Jon, min britisk-franske veileder skal kjøre et eksperiment nå fra mandag og to uker fremover, og da er man jo avhengig av manpower - så da er det bare å sette seg på flyet nedover - og bruke den første ferieuken på eksperiment i Paris... 
Litt blandede følelser, det må jeg innrømme, men det blir jo veldig all right å reise litt bort og jobbe masse også; kanskje få tankene litt vekk når jeg ikke er i Oslo. Og det blir sikkert et spennende eksperiment. Og det gir meg jo muligheten til å være med på en ekstra artikkel - som går rett inn på den vitenskapelige CVen :D

Også elsker jeg jo Paris, da, og kommer til å sørge for at jeg skal oppleve litt av byen óg ;) Spesielt siden vi fikk ordet det sånn helt på sparket at mamma kommer ned og blir der to ekstra dager sammen med meg; så blir det jo to døgn med ferie óg :D

Her er noen bilder fra Paris-turen med mamma fra i fjor sommer - første  (og så langt eneste) gangen jeg besøkte Paris utelukkende som turist...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...