torsdag 22. mai 2014

Siden sist @sunnivarose

Alexandra med mamma på sin aller første forelesning i Sophus Lies auditorium // anklagen fra supertøffe Anonymous
vakre Mount Fuji // klar for trening i verdens kuleste Bulldozer Film-jakke <3<3<3

sterkest inntrykk på Japan-turen: Atomic bomb dome i Hiroshima // om feminisme i denne månedens Kamille
fysikerselfie med søteste Andreas Wahl på "Energy on the loose" i Tromsø // Tokyo

instamoment fra Cannes i påsken // Alexandra på café
klar for foredrag på TG // et utvalg av de rosa leppestiftene jeg drar rundt på hele tiden :P

-------------------------------------

Kjære dere! dagen i dag har vært slitsom og tøff. Har faktisk grått et par ganger, til og med...
Bare en tur innom for  si at jeg lever (hehe), og at jeg ikke har sluttet med ukens (bok)anbefaling, men i dag orker jeg rett og slett ikke - etter møtet der jeg måtte "forsvare meg" ifbm selvplagiatssaken har jeg bare vært helt fullstendig utkjørt, ikke klart å svare på en mail en gang... Så planen er at jeg skal føle meg supermye bedre i morgen *håpe* og at jeg skriver om ukens bokanbefaling da - har nemlig planlagt hvilken bok det skal være, så det er ikke det det står på;) 
Så må jeg jo nesten benytte anledningen til å si TUSEN TAKK til alle de fantastisk hyggelige kommentarene jeg har fått, både her på bloggen, meldinger på FB, eller sendt direkte til meg - de betyr veldig mye alle sammen <3



Kveldens Disney-sang er Reflection fra Mulan...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...