torsdag 29. september 2011

Praha :)

Litt nervøs mens jeg står og venter:P

Heei alle sammen, og beklager virkelig at jeg ikke har fått skrevet noe om Praha, ennå det allerede er en uke siden...jeg er bare håpløs, altså;)
Foredraget gikk bare superbra: Jeg var litt nervøs før start, men med én gang jeg kom på "scenen" gikk det heelt av seg selv - jeg elsker jo egentlig å være i fokus *knis*.

Har blitt varm i trøya, og koser meg med å fortelle om hvordan uransammensetningen forandrer seg etterhvert som man gjenvinner avfall flere ganger:)
Her ser dere at det ble den lyse rosa skjorten og mørke jeans. Håret hadde jeg i en løs flette på siden, og i tillegg valgte jeg å bruke brillene mine (som jeg egentlig bare "trenger" når jeg sitter foran dataskjermen). Håret og brillene valgte jeg rett og slett for å "dolle meg litt ned" - jeg vil jo bli tatt seriøst, liksom. Er veldig førnøyd med hvordan jeg tok meg ut, altså, ble heelt som jeg tenkte.
Beklager for kvaliteten på disse bildene, men de er tatt av veileder Jon med iPhonen, også var det jo litt dunkel belysning i foredragssalen.

Her er foredraget mitt <3



Resirkulering er et skikkelig viktig poeng med thorium-brensel!

Avfallet blir opp til 20 ganger mindre radioaktivt :)
Sikkerheten er som med vanlig uran-brensel - eller litt bedre

I løpet av doktorgraden skal resultatene bli enda masse mye bedre!
Datasimuleringer og eksperimenter går hånd i hånd




Jeg elsker å lage presentasjoner, og tilpasse dem slik at de passer min stil - legg merke til det rosa temaetr;)

Husk å stemme på hvor redd DU er for stråling:)
Smask til alle! 
S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...