onsdag 23. mai 2012

Pink cherry blossoms *L.O.V.E.*

Hei alle sammen:)

Som dere kanskje har lagt merke til så har det skjedd noen større og mindre forandringer på bloggen i det siste :P

Nå ser jeg meg som ganske ferdig med å forandre så da tenkte jeg at jeg endelig kunne "lansere" det nye utseendet, og samtidig fortelle om tanken bak: 
Først - header. Før hadde jeg jo bare tittelen og undertittelen i rosa, uten noen egentlig header. For alle som har vært innom en rosablogg noengang så vet dere at dette er ganske uhørt (sjekk feks Kristina Andersen, Fotballfrue, Ida Wulff, Mer enn bare ord), så dette måtte fikses. Dermed det ble en stooor header, og jeg er bare skikkelig fornøyd, altså xD


I tillegg har jeg forandret fra én hovedkolonne med én sidekolonne, til én hovedkolonne med to sidekolonner. Tanken er nå at alt det som faktisk har å gjøre med bloggen, og arbeidet mitt ligger på venstre siden, mens alt "fjas" ligger på høyre siden. Håper systemet faller i smak <3
Og sist, men ikke minst; med en stor header, og bredere blogg kom ikke rosen i bakgrunnen fram lenger. Dessuten er jeg utrolig svak for kirsebærblomster - det må jo være noe av det vakreste som fins - så da jeg fant dette søte bildet måtte det bare bli den nye bakgrunnen min.


Veldig fornøyd med bakgrunnen og, bare håper det japanske tegnet ikke betyr "bæsj" eller noe...:P

Kirsebærblomster er jo bare sååå utrolig nydelig, er dere ikke enige?

<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Synes bloggen din har blitt veldig fin jeg! =)

    Jeg tror forresten 桜 er det japanske tegnet (kanji) for "sakura" eller kirsebærblomst.

    SvarSlett
  2. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kunne få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...