tirsdag 23. oktober 2012

Bergen og kjernekraft

God tirsdags morgen alle fine <3
Jeg står helt på farten til å dra til Bergen nå, for å holde foredraget "Kjernekraft <3<3<3" - tror det kan bli veldig bra, altså :) Må bare pakke ferdig først (og for å pakke ferdig må jeg klare å bestemme meg for hva jeg skal ha med meg...). 
Antrekket i kveld er vel strengt tatt i boks (lys turkise bukser med lys brun topp og brune sko), men det var dette med tilbehør og ekstra sko, og hva om det regner da trenger jeg jo regnjakke, eller er det best med paraply, søren hvor er den lille paraplyen min, og orker jeg egentlig å ha på meg disse buksene på flyet hjem igjen i morgen, nei da må jeg ha med meg et behagelig reiseantrekk..osv...osv...:P


Lurer på om jeg kanskje kommer til å kjøre gull- og turkisdetaljer til foredragsantrekket...men vet jo ikke hvordan dette føles i  ettermiddag, da; hadde vært sååå mye lettere hvis jeg klarte å vite hva jeg skulle ha på meg dagen i forveien, eller ihvertfall noen timer i forveien, men det bare funker ikke :P


Sniktitt ned i den (ikke helt ferdigpakkede) toalettmappen, og, nei, dette er ikke sminkemappen - det har jeg en egen mappe for :P


Toalettmappedetaljer - sååå fornøyd med denne toalettmappen, som jeg fant på Orly flyplass da jeg skulle hjem fra Paris i sommer <3


Også er det jo selvsagt alltid den lille faren for at kofferten ikke kommer fram samtidig som meg - så hvis jeg blir sett stående og holde foredrag i kort, mørk blå kjole og knall rosa gummistøvler, så er det som har skjedd ;)


Sunniva <3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...