onsdag 3. oktober 2012

Herremåltid på labben



Kveldsvakt på labben igjen, men denne gangen mer planlagt, slik at jeg fikk handlet litt mat/snacks for kvelden (på mandag hadde vel ingen av oss spist noe siden lunsj da klokken var sånn ni på kvelden...). 
Jeg tenkte først at dette skulle være et litt sarkastisk innlegg, men så ser jeg at jeg skal jo ikke klage over hva jeg sanket på min utflukt til Bunnpris i dag heller; mørkmørk Freia, Babybel og varmrøkt pepperlaks er jo strengt tatt ikke å forakte ;) Dessuten er syklotronen nærmest uvanlig stabil, enda vi kjører ganske hardt, så det er ikke umulig at jeg virkelig har labbgudene på min side denne gangen (*bank i bordet*, jeg hekser vel ingenting nå) xD





Når jeg er ferdig med å spise, blir det lesing av en artikkel vi fant tidligere i dag ("Energy levels in U-234 populated by the U-233(d, p) and U-235(d, t) process"), og hvis jeg mot formodning skulle bli ferdig med dette kan jeg titte på de datene som allerede har rullet inn (men jeg tviler, for artikkelen er 20 sider lang, og det er vel ikke noe som er tyngre å lese enn vitenskapelige artikler, eller?)

Forøvrig sitter jeg og koser meg med Tim Minchins Storm nå - absolutt heeelt fantastisk!

-Sunniva



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...