tirsdag 2. juli 2013

Instasunniva

Den siste uken har vært ups and downs.
Egentlig har hele det siste halvåret vært en bergogdalbane - privat og profesjonelt, når jeg tenker meg om.
På lørdag kom tårene.

C'est la vie, I guess


klar for sommerfest, torsdag - happy // sliten, lørdag - not so happy // Alexandra mater endene på Akershus festning <3

oppmerksomhet på sommerfest - rørt og glad // etter å ha lest Golddigger, som jeg likte, måtte jeg nesten bare begynne på Frognerfitter (liker så langt Golddigger best) // casual med caps - deilig når det øsepøser ned

jeg elsker/er avhengig av å skrive lister // outfit for café-jobbing // føler meg nesten som ingeniør når jeg fikser proppen med en hårnål :D





3 kommentarer:

  1. Øyvind 'Andresen3. juli 2013 kl. 13:09

    Du er heldig da, som har den lille engelen til å trekke deg opp igjen. :)

    SvarSlett
  2. % #matlab
    clear
    v = cos(0:pi/356:pi);
    dfi = [v+1 v-1];

    x(1) = 0;
    y(1) = 0;
    fi(1) = 3*pi/8;
    for n=1:length(dfi)-1
    fi(n+1) = fi(n) - dfi(n)/100;
    x(n+1) = x(n) + cos(fi(n));
    y(n+1) = y(n) + sin(fi(n));
    end

    y = abs(y-mean(y));
    plot(x,y,'r','LineWidth',5);
    axis off;

    t = 0;
    while(1)
    t = t+1;
    s = sin(t*pi/10)*25+sin(t*pi/5)*5;
    axis([-s-150 s+150 -s-25 s+250]);
    pause(0.1);
    refresh;
    end

    SvarSlett
  3. Stor støtteklem! You rule :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...