onsdag 10. juli 2013

Uken som har gått...

prøver meg bla på en litt mer "naturlig" look - i alle fall nå som det er sommer - utrolig behagelig å bare vaske håret, gre det og det er liksom det // fremdeles det naturlige håret (alt hår er vel strengt tatt naturlig, da :P), men litt mer pyntet - på vei for å feire at Gry har fått doktorgradsavhandlingen sin godkjent og "bare" har sjarmøretappen igjen // fredag på vei for å møte mamma - vi skulle egentlig på kino, men endte opp med å bare sitte og drikke vin og skravle istedetfor ;) (er forresten blitt veldig glad i denne frisyren også)
 på Laundromat med bustehue-Jo, som var redd for at håret ikke var bra nok til jeg skulle ta bilde :P // rosa rose på vei gjennom frognerparken (både foran og bak kamera) // <3 Oslo <3 sommer <3
pakking til Paris-tur - hater pakking... // i kø på vei inn på Blå fikk vi en liten konsert, det var fint :) // flyvinge på vei til Paris; antar det er fransk jordbruk som kan skimtes under vingen

Jeg poster forresten en del bilder fra labhverdagen her nede i Paris på Instagram nå - så det er  bare å følge meg ;)

Nå skal jeg løpe avgårde for å møte mamma, som skal joine meg en liten tur her i Paris *lykke* <3

PS: eksperimentet går ikke som det skal ennå *frustrert*...og i går døde nøytrondetektoren; "rest in pieces" som det ble skrevet i loggboken :V
PPS: 2/3 av Sommer i P2-manuset "må" skrives om...:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...