fredag 30. august 2013

Beautiful things


Da er atter en uke over, og for min del har det vært fire vakre og lærerrike dager i Halden - og én panikkartet arbeidsdag på Blindern (hvor jeg plutselig skulle ta igjen alt det arbeidet jeg ikke har fått gjort de fire foregående dagene - det gikk egentlig sykt dårlig, så da blir det en "festlig" lørdag i morgen istedetfor). Tenk også at august plutselig hvert øyeblikk er over, og at vi går over i september; og at sommeren da dessverre er over :/ (Nei, æsj, jeg vil jo aller helst absolutt IKKE tenke på dét!)

Siden det er fredag syns jeg det passer fint med noe vakkert å se på.
Vel, vakkert, og veldig trist - syns jeg, i alle fall...



Elsker hvordan det er mulig å formidle så mye, på så kort tid, uten ord <3

Ellers så sitter jeg og jobber litt ved vinduskarmen - favorittplassen min i rose-slottet, tror jeg; Alexandra sover for lenge siden, jeg er nydusjet med nyvasket hår, ikledd morgenkåpe, og glasset er fylt med rødvin :)
Hvis du har noen flere spørsmål til spørsmålsrunden så må du poste det i kommenatarfeltet HER i løpet av helgen - eller vente til neste spørsmålsrunde ;)
God fredags kveld, og nyt helgen, da, fineste lesere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...