tirsdag 20. august 2013

@sunnivarose

Da er Gry Tveten endelig blitt Dr. Gry, og etter å ha sett hvor flink hun var i går både gleder og gruer jeg meg til det en gang mot slutten av neste år er min tur... (selve disputas-delen, hvor man blir offentlig utspurt av en erfaren professor i faget gleder jeg meg IKKE til :/ ). Men det jeg vet jeg gleder meg til må vel være feiringen etterpå, og vi hadde det jo bare sååå kos på Yayas i går kveld (hjelper godt at jeg elsker thai-mat óg, da) :)

Her er siste ukens instamoments:

foredrags-Sunniva // radio-opptreden i ølteltet-Sunniva // endelig fredag og passe casual-Sunniva


 Ringnes-festivalen; mamma foran <3 Rose-kiosken <3 // ved Thune buss-stopp river de et hus, og Alexandra mente at man trenger en stor spade - antageligvis en laaang spade for å rydde opp ;) // fra Abels tårn i ølteltet; knallforelesnings-Øystein forbereder eksperimenter :/

 jeg fortsetter prosjekt "All natural" // Gry blir utspurt av Richard Firestone i selve disputasen - PhD-kollega Therese og jeg var enige om at vi ikke gleder oss til det er vår tur; faktisk så kan vi godt bare droppe hele den offentlige utspørringen :P (men så valgte jeg å fokusere på at jeg skal kjøpe meg et par skikkelig dyre, klassiske, fine sko som jeg skal bruke på disputasen, istedetfor, så da glemte jeg hvor skummelt det virker) // Sunniva klar for å overvære Grys disputas, hente i barnehagen, feire Grys doktorgrad, og dra på møte dagen derpå :P


Her er det kvelden om ganske nøyaktig 30 minutter; et av målene jeg har satt meg etter sommerferien er nemlig at jeg skal (altså, jeg MÅ) få 7 timers søvn hver natt - og det er så forferdelig vanskelig å få til...tror en god porsjon mer selvdisiplin er ordet (for flere av målene jeg har satt meg, egentlig). Så før det er mars i seng skal morgendagen planlegges - ganske nøye (disiplin, igjen), rester etter middagen skal ryddes vekk, og jeg skal ta en rask titt på halvårsplanen jeg driver og lager for meg selv (det var nemlig også en av konklusjonene fra i går; ett år er ikke lang tid, og det er mye som skal gjøres, så da er det bare å sette seg ned finne ut av når de forskjellige tingene skal være ferdige).

Vi snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...