onsdag 9. september 2015

Rosa

Hei alle fine ❤️
Denne uken er busy på så mange måter... I tillegg til at det er ca fullt fokus på fisjon av uran-233/234 med Jon (min fantastiske britisk/franske veileder), så er dette er den store boklanseringsuken: i dag bærer det rett fra kontoret til lansering av flinke Vibekes Fængsruds superkjappe mattebøker, og i morgen er det Kathrine Aspaas' Rosa er den nye pønken som skal feires - da skal jeg til og med holde et miniforedrag, om rosa forskning, selvsagt ;) Blir såååå gøy, både i dag og i morgen! ❤️

------------------------------------------------

Fikk forresten litt "kritikk" forrige uke da jeg var på God Morgen Norge, om at bloggen min jo egentlig ikke er så veldig rosa, og at det jo er fyktelig lite dagens outfit...:/ Derfor slenger jeg på en selfie for å bøte litt på skade/inntrykket (jeg vil jo ikke være en dårlig rosablogger, liksom :( ):


Jeg prøvde fire forskjellige antrekk (tror jeg - litt avhengig av hvordan "antrekk" defineres...) før jeg til slutt endte opp med en gammel favoritt, som jeg rett og slett hadde glemt; en sort topp fra Indiska, med litt sånn tidlig 1900-tallsfeeling, kombinert med favorittjeansene og orange, høye hæler. Lover at jeg skal prøve å bli bedre på outfits, altså - har bare rett og slett hatt mer inspirasjon på forskningen, i det siste; og dermed mer comfy outfits (Converse ❤️❤️❤️)

Nå blir det ca fire timer med fisjonsanalyse sammen med Jon, før jeg skal plukke med meg Anders, og vi skal bevege oss mot gamle Nobilis for å feire fineste Vibeke. Omg, jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...