tirsdag 18. oktober 2011

Dagbladet...

Ikke overraskende ble resulatatet av forrige ukes avstemming at Dagbladet er utrolig megateit med hele lavkarboopplegget sitt.







Hele 87% stemte pi, mens 8% stemte 3 - så vi kan vel konkludere med et ganske overveldende flertall mot Dagbladet. Så, kjære Dagbladet: SLUTT!!


Bare så det er sagt: Jeg personlig disser ikke lavkarbo (selv om jeg kan være enig i at man kanskje burde vurdere å bygge lavkarbokirker for de som virkelig har blitt frelst), jeg tror lavkarboopplegget kan ha veldig mye for seg. Jeg disser Dagbladet for å være totalt useriøs; og når jeg ser skikkelig positivt på verden tenker jeg at de sikkert driver og parodierer seg selv - dessverre tror jeg ikke det helt på ordentlig, og det hele er egentlig ganske trist:(

Her er min middag fra i går, som faktisk var lavkarbo:

Sei stekt i ovnen på en seng av løk, purre, squash, fennikkel og paprika. Litt deilig olivenolje, og et dryss av
baconterninger og bladpersille på toppen =D


2 kommentarer:

  1. Her er forresten en bloggpost fra legen Wasim Zahid om temaet lavkarbo:

    http://blogg.aftenposten.no/zahid/2011/10/18/fra-lavkarbo-til-fornuftskarbo/

    SvarSlett
  2. Endelig et litt balansert innlegg i "debatten":)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...