fredag 21. oktober 2011

Flinke flinke verkstedet!

<3Instrumentverkstedet <3 alstå!
Se så fiine ting de lager til meg:)



Jeg gikk og spurte dem, etter lunsj, i går om de kunne lage de to små festeringene med tilhørende skruer og gjenger og det hele (den store aluminiumsringen har de laget tidligere), og det kunne de selvsagt. Så jeg spurte om de hadde noen idé om hvor lang tid det ville ta, og da anslo de begynnelsen av neste uke, men så rett etter lunsj i dag fikk jeg mail om at jeg kunne komme og hente tingene mine...=D

Fantastisk, altså!! Da er vi klare til å begynne å sjekke ting til uken, og jeg tror ikke jeg kunne hatt en bedre start på helgen (ok den starter ikke riktig ennå, for jeg har ikke programmeringsøvd og det må jeg bare gjre først)!

Ha en deilig helg alle sammen! Masse klemmer herfra ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...