onsdag 12. oktober 2011

Miniminiminiminiminimini-cern! ;)

Heei:) Ny dag, nye muligheter og ikke mer irritert nå (vil jo ikke pådra meg ekstra rynker bare for at kjipe folk ikke gidder å nevne positive ting).
I dag skal jeg og søte Gry ha kveldsvakt på <3 syklotronen <3, fine Ingrid kommer en tur innom for en kaffedate, og kanskje jeg skal være flink å få trent litt også siden jeg er "innestengt" med Gry fra klokken 16-23...hmmm...?

Syklotronen er en partikkelaksellerator - jepp, en maskin som aksellerere opp, altså gir fart, til små partikler, feks protoner, døytroner (ett proton og ett nøytron) eller helium-3 (isotop av helium med to protoner og ett nøytron) =D Eller som jeg, litt tabloid, kaller syklotronlaboratoriet vårt for: Miniminiminiminiminimini-cern! ;) 

Meg foran kontrollpanelet til syklotronen. Håper strengt tatt vi slipper å gjøre noe som helst med dette - men må vi så må vi, og da finner vi ut av det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...