fredag 21. oktober 2011

Fredagsfølelse

Da var dagens første møte unnagjort, hvor vi har diskutert litt rundt uran-235eksperimentet som skal kjøres de to første ukene av november. Må si jeg bekymrer meg litt over at vi ikke har mottatt uran-235targetet ennå (det var uran-233 vi fikk for en to ukers tid siden...) - men jeg får bare tenke positivt, og plutselig dukker det opp, på tirsdag, feks :) 


 

Har endelig fått meg kaffe (glemte å ordne det før møtet, så jeg satt og gjespet hele tiden...); her i en av favorittkoppene min - er den ikke fiiin? ;) Fra kommunistmuseet i Praha, med den fine teksten "It was a time of happy shiny people. -The shiniest ones were in the uranium mines" :V
Er nytt møte om en drøy time, så i mellomtiden tror jeg at jeg skal få jobbet litt med et foredrag jeg skal holde på tirsdag, for elever fra videregående: "Ville du vært nabo til et kjernekraftverk?". Temaet på foredraget er grønt og rosa (kjernekraft <3 er tross alt rosa energi, også er det et viktig tilskudd til den såkalte grønne energien) - det tror jeg blir fresht:)
Må få gjort litt programmeringstrening også, slik at jeg kan klappe meg selv på skulderen, med en uke som både startet og avsluttet bra...også mååå jeg få diskutert litt med strålevernsansvarlig om risikovurdering ved uran-235eksperimentet. 

Og plutselig er det helg igjen:) Markus plukker opp i barnehagen i dag (liker det best, jeg), også skal han ut på fredagspils med jobben, så jeg er heeelt alene i kveld....vel, ikke heeelt alene,da, for jeg har Alexandra. Dessuten trives jeg helt ok med et glass vin og deilig fredagsunderholdning på tv:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...