fredag 15. februar 2013

Siden sist @sunnivarose



Som vanlig på en fredag kommer et lite sammendrag av siste uken på Instagram :)

Alexandra ble jo 3 år - stooor jente (gjett om hun er opptatt av dét), jeg har vært eksponert i Aftenposten både med min debut-kronikk (jada, jeg er i gang med kronikk nummer 2 ;) ) og med Yngve Vogt sin Apollon-sak om å blande russisk våpen-uran med thorium (saken har blitt oversatt til engelsk, frans og svensk, så langt - litt morsomt).
På jobb-fronten har det gått i dataanalyse og konferanseleting ("hvor er konferansen min?" *fnis*)


1) Alexandra fikk mørkemørk sjokolde i hjerteboksen sin den 14. februar - siden det var Alle hjerters dag <3 2) møte i sentrum 3) lillesøster Carina på fanget mitt sommeren 1990 :) 4) hadde glemt at jeg hadde lagt igjen en nesten full plate sjokolade på kontoret, og "fant" den igjen en seeen ettermiddag *lykke* 5) Alexandra fikk nytt (racer)akebrett av mormor og morfar til bursdagen sin - det måtte selvsagt testes ut i Tøyenparken på søndag 6) oppsummering av Francis Lundh etter atter en fantastisk forelesning i #mnkom 7) notater...   8) IFI2 9) Alexandra var et skikkelig skummelt skjelett på karneval i barnehagen


Nå er det tid for deilig spinat- og chevrepai og rektorteam-møte med torkbias - på mandag er valgkampen offisielt i gang...!
Og i morgen er det endelig OPERABALL :D

God helg, da! Vi snakkes ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...