fredag 7. juni 2013

Bad hair day

Gaaah, denne dagen startet ikke som den skulle...:/
Ikke at det var fullstendig krise, eller noe, men alle småting ble liksom bare feil i dag tidlig:
  • skulle stå opp litt over seks, men kom meg ikke opp før syv
  • krøllet håret, men det ble helt feil og jeg ble seende ut som en sau - måtte til slutt sette det i hestehale, og da ble det greit nok (noe som er litt kjipt når man først har brukt 30 minutter på å krølle det)
  • måtte bytte så å si alle klærne mine, smykker, solbriller, skjerf og veske (det enste jeg beholdt fra den opprinnelige klesplanen var skoene og jakken), sånn en etter en, før det omsider ble et greit resultat

Denne idiotien gjorde selvsagt at jeg kom meg avgårde myyye senere enn jeg hadde planer om, og jeg var egentlig ganske irritert på meg selv da jeg gikk ut...men det varte selvsagt ikke så veldig lenge, for med én gang jeg kom inn i Frognerparken (noe jeg gjør ca 50 meter fra inngangsdøren min), i det fantastiske været, så måtte jeg jo bare bli glad ;)

Men, jeg må da være litt disiplinert resten av dagen; så nå er det en times jobbing med artikkel, før jeg sender den til veileder-Sunniva, slik at jeg kan få tilbakemelding før helgen, så er det bort i Forskningsparken på lunsj-møte, før det er tilbake på kontoret  for å gjøre ferdig manuset til P2, og få tilbakemeldinger fra Sunniva. Deretter er det faktisk helg - og den skal jeg starte sammen med Lise, som for kvelden er min akademiske kone (ikke 100% sikker på hva jeg legger i det, jeg bare syns det hørtes passende ut) <3














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...