tirsdag 25. juni 2013

@sunnivarose

Syns jeg har vært ganske flink på Instagram i det siste, da - men jeg begynner virkelig å få sansen for det sosiale mediet der, også, altså :) Så her er noen øyeblikk fra den siste uken...videre denne uken går det i sommerfest, mammatid (sammen med Alexandra), skriving og dataanalyse. Siden jeg plutselig skal en tur til Paris i begynnelsen av juli for å delta på et eksperiment så er det en del ting på analysen jeg bør få klart før jeg setter meg på flyet nedover...

Jeg har forresten oppdatert litt på "Om meg"-siden her på bloggen, så det er bare å ta en titt :)

på lørdag skulle Torkil og Grete ha sommerfest i Iladalen, men siden været ikke var optimalt ble festen flyttet til Glassbarne på Det Norske Studentersamfunn - og det var ganske optimalt // lørdagens outfit; for én sjelden gangs skyld satt antrekket på første forsøk - hvorfor skjer det nesten aldri ? // sankthansfeiring hos søte Linn Silje, med deilig utsikt over Bogstadvannet

det jeg savner mest med å ikke ha iphone er at jeg ikke kan bytte deksel - men nå har jeg i alle fall fått rosa diamanter på mobilen min *happyhappy* // utsikten fra "kontoret" forrige torsdag - helt ok // mamma og jeg dro på bar og drakk strawberry daquiri etter at jeg var ferdig med foredraget på fredag - elsker utsikten fra Summit21, altså <3
jeg er avhengig av å skrive lister <3 struktur <3 // har fått meg et nytt smykketre (det til venstre), og tror sannelig jeg skal gå til ankaffelse av et til, for det nye passer til å ha feks solbriller på óg :) // nye, store, sorte dagenderpå-solbriller ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...