mandag 3. juni 2013

Etterlengtet, rolig helg

Endelig...denne helgen har jeg fått (nesten?) nok med søvn, spist sunt (sannhet med modifikasjoner; gjelder ikke fredagen), gått masse, trent (yes, både kondis OG rumpe - siden målet er å få verdens fineste rumpe, haha :D), kjent på solen, kost meg med Alexandra, truffet mamma, og skrevet på min neste artikkel. Føles fryktelig godt når jeg ser at manuset vokser foran meg - da skjønner man liksom at man faktisk har gjort noe ;)

Det blir kanskje ikke den feteste lørdagskvelden av sånt - men det kunne jeg jo strengt tatt ikke hatt uansett, så lenge verdens beste treåring ligger og sover i rommet ved siden av ;) (ok, jeg kunne gjort noe som var bittelitt heftigere enn å sitte og skrive; jeg kunne feks ha hatt besøk, eller om ikke annet tittet på en DVD eller noe), men, altså, dette var godt! Spesielt etter det som skjedde på torsdagen, hvor jeg satt og følte at jeg var verdens verste stipendiat, som ikke har klart å gjøre noen verdens ting; da er det godt for selvtilliten og se at, nei, jeg har gjort en hel del, og DENNE DOKTORGRADEN SKAL JEG KLARE!



Ellers har jeg også sittet og jobbet med manus for at jeg skal være sommergjest hos P2 og spille musikk og drodle; og dette er syyykt skummelt, for jeg har jo ikke noe sånn akkurat lidenskapelig forhold til musikk *litt redd, men satser på en slags humor* :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...