torsdag 6. juni 2013

Stress...


Haha, jeg som trodde det skulle bli roligere nå når konferansen vår var over...det var ikke akkurat heeelt riktig :P

I går kveld måtte jeg rett og slett sette meg ned og lage en liste over absolutte deadlines nå frem til den 14. juni (som er allerede neste fredag), og den ble ca slik:

  • manus til P2s sommergjest-greie (dette skulle egentlig vært ferdig forrige fredag, men hateer bare p sende fra meg ting jeg ikke er helt fornøyd med, så derfor sitter jeg fremdeles og flikker på det - og jeg har sagt i fra, altså, og jeg leverer jo til slutt)
  • forberedelse til energi-konferansen i Trondhjem der jeg skal være med som moderator, torsdag den 13 - om en uke (mest av faglig art, men jeg må jo må jo forberede outft også, som nevnt i går)
  • utkast til min neste artikkel skal leveres inn i communicating scientific research-kurset neste fredag (og for å kunne skrive dette så må jeg få noen foreløpige resultater å putte inn, helst)
  • har et møte neste uke, som jeg dessverre ikke kan snakke om ennå, men til dette er jeg også nødt til å skrive en tekst; vi kan sikkert kalle det en prosjektbeskrivelse ;)
  • innspilling av P2 sommershow-whatever neste fredag


Innrømmer at denne listen ikke ser fullstendig avskrekkende ut, men det er mer enn nok, altså. Og jeg vil jo helst ikke bli utslitt og deprimert så jeg prøver jo å få trent óg (var flink i går, og fikk til nøyaktig 47.5 minutter på ellipsemaskinen på Elixia <3 før jeg ble kastet ut, skal prøve å  få til en time i dag :D ), i tillegg til at jeg har sosialt lovet meg bort på fredag (sammen med Lise), og lørdag (Aku Aku med lillesøster og mamma pluss pluss).


I bakgrunnen er supersøte og smarte Therese, som er så snill og hjelper meg masse med analysen om dagen (hun har gjort det før, jeg har ikke...)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...