tirsdag 22. april 2014

Påsken i fjor og påsken i år

Da er første arbeidsdag etter påsken gjennomført, og det har egentlig vært veldig deilig å være tilbake på Blindern igjen, syns jeg. Skjønt, "tilbake og tilbake"; jeg var jo noen timer på kontoret på skjærtorsdag og langfredag...uansett, nå er første, hele arbeidsdag, med kolleger gjennomført ;) Dagen har gått til å svare på mail og rydde i fysisk og mentalt kaos (sånn som det kan bli etter en ferie), men mest til å jobbe med et foredrag jeg skal holde på torsdag, om "Hva er fysikk?" - faktisk utrolig utfordrende tema, som jeg tenker å komme litt tilbake til i et eget innlegg :)

---------------------------------------

Påsken i fjor var jeg ikke så superhappy; husker jeg satt alene hjemme hos mamma og pappa (de var vel på hytta) på påskeaften og så Sex and the City, the movie - og gråt. To eller tre ganger, tror jeg - så jeg kan vel ikke påstå at jeg var helt 100% i water akkurat da :P Det som var bra var at jeg ila. påsken 2013 fant meg Rose-slottet, da, og rett over påsken flyttet jeg inn der, og nå har et altså allerede gått et år. Det kjennes liksom både som om det er mye lenger siden, og mye kortere siden ;)
En liten stund "vurderte" jeg om det å se Sex and the City, the movie, burde bli min egen påsketradisjon - sånn siden jeg ikke har noe forhold til det å dra på fjellet i påsken...men det ble ikke til det; istedetfor ble det deilig tur til Cannes, Hamar og "The Gathering", og VÅÅÅR her hjemme i Oslo <3 Påsken 2014 har med andre ord vært meget bra!

Her er noen øyeblikk fra påsken 2014 :)






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...