mandag 11. mai 2015

Foredrag i morgen

God mandag alle :)
Ny uke betyr nye muligheter, og denne uken betyr det også mulighet for gratis frokost og foredrag i morgen, klokken 0900 på Kristine Bonnevies hus (biologibygningen på Blindern). Der skal jeg holde et uformelt frokostforedrag om kjernekraft og litt thorium, og muligheter og utfordringer og kanskje noen myter - KJEMPEKOS hvis akkurat DU vil komme!


-----------------------------------------------

Ellers sitter jeg i skrivende stund fremedeles i sengen; har drukket dagens første kopp kaffe og jobbet med gammadetektorene mine. Har beveget meg noen museskritt fremover, men føler meg frustrert og litt dum :/ Mål for dagen er at de j@*$% detektorne skal være helt ferdigkalibrert før jeg forlater kontoret i kveld *fingerscrossed*.
Jeg er mer fraværende på bloggen enn det jeg liker om dagen (pga konferansen vi har på Blindern neste uke, der jeg SKAL presentere resultater av analysen) - men jeg snapper en god del, så følg meg gjerne på snap på sunnivarose!

Ok, da tror jeg jeg skal sprette ut av sengen, bevege meg inn på kjøkkenet og lage meg en kopp til med kaffe, og så gå på badet og sminke meg - er vel på tide å komme seg avgårde til Universitetet nå...? ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...