torsdag 22. mars 2012

Åh *smelt enda mer*

Hei alle :)
Må bare skryte litt og fortelle at jeg nettop fant dette på  NHO sine nettsider, som en liten oppdatering av Jenter for Realfag-arrangementet. Ikke at jeg skal "mase" så mye mer om årets arrangement nå, som tross alt er over, men jeg mååå bare dele reaksjonen til en av lærerne som var der med dere (dere får ha meg unnskyldt):

Caroline Grimsgaard, lærer ved Oslo Private Gymnasium, og mor til tre døtre sier dette om arrangementet:

For et fantastisk bra arrangement, og for noen kule damer dere har tryllet frem; humoristiske, ærlige, sårbare - og veldig tøffe! De ellers litt tilbakeholdne flinke pikene jeg underviser i matematikk ble veldig imponert. I løpet av de tre årene jeg har undervist dem har jeg aldri opplevd dem så ivrige, de snakker i munnen på hverandre; skal begynne med matte på Blindern, og diskuterer NTNU-kravene.
Det å få sånne tilbakemeldinger er jo bare helt fantastisk!


Apropos Jenter og Realfag: Jeg har blitt invitert til å komme til Greveskogen vgs i Tønsberg, onsdagen etter påske, for å holde foredrag bla om Jenter og Realfag - KJEMPEGØY! Og igjen må jeg bare presisere at jeg er veldig for Gutter og Realfag også - selvsagt ;)

Nå må jeg løpe: skal undervise:)
"Snakkes" senere!

-S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...