mandag 26. mars 2012

Skikkelig glad

Hvem? Jeg!
For det er virkelig vår, og det skjer så utrolig mye spennende for tiden... IIIK!!!! Har bare såå lyst til å fortelle, men det kan jeg ikke - ennå :P

I dag har jeg sittet og analysert alle de ørten simuleringene jeg kjørte i gang før helgen, og har nettop kommet tilbake fra trening (tror sannelig jeg begynner å få et snev av noe som minner vagt om kondis :D), og nå blir det mail-svaring, artikkel-lesing og rapport-skriving, før jeg vender nesen hjemover. 
Syns det er så utrolig deilig å ta en treningspause sånn i løpet av dagen, og jeg tenker virkelig mye klarere (ofte) når jeg trener. Så hvis dere skulle se en jente i rosa Fysikkforeningen-T-skjorte med rosa notatbok som surrer rundt/peser på Blindern Athletica, så har jeg ikke den boken med meg bare for å holde orden på treningen - det er like mye for å notere ned når jeg kommer på noe som (jeg tror) er lurt ;)
Nerdehumor: baksiden av T-skjorten har avbildet Maxwells likninger for lys :P


Neste uke drar forresten Markus og jeg til London :) Så det er masse ekstra som må gjøres ferdig før den tid og - foredraget for Greveskogen VGS, feks...
Noen som har noen fantastiske tips til hva vi bare mååå gjøre i London?


-S


2 kommentarer:

  1. Haha, DEN tskjorten kunne jeg tenkt meg!:D

    SvarSlett
    Svar
    1. :)
      Du kan nok bestille den på Fysikkforeningen sine hjemmesider.

      Liker å ta en del av æren for at den i dag fins i både jentemodell og fine pastellfarger (da jeg begynte i fysikkforeningen fantes den kun i herrestørrelse XL og oppover, i et merkelig fargeutvalg) ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...