onsdag 29. mai 2013

Fornuften seiret :)



Omsider!
I går etter å ha vært i Tønsberg dro jeg rett til Helga Engs hus på Blindern og fikk med meg noen foredrag, før jeg dro ned på kontoret for å jobbe med analyse og planleggingen av foredraget (det vitenskapelige denne gangen, ikke populærvitenskapelige - som er det jeg gjør mest av...:/), og selv om jeg lurte på om jeg snart skulle begynne å hallusinere (jeg tror ikke jeg tåler å gå mange dager med alt for lite søvn særlig godt :P) ble jeg sittende til ca åtte. 

Men da satte jeg nesen hjemover; gikk gjennom Frognerparken i det deilige ettermiddagslyset, og da jeg kom hjem gikk jeg rett og dro på meg treningstights og I love nerds-T-skjorten min, skyndte meg til Elixia, og fikk i alle fall en god 45-minuttersøkt før de stengte - DEILIG :)
Har ikke fått til å gå dit siden forrige tirsdag, så det føltes godt også for samvittigheten !




Da jeg kom hjem var det rett og slett bare rett i dusjen og rett i seng - veldig fornuftig følte jeg meg da :)

Forresten skal jeg la fornuften vinne litt i dag óg; for mens resten av konferansedeltagerne om noen timer skal på "ekskursjon" før konferansemiddag, så skal jeg sette meg på kontoret og jobbe med morgendagens faglige presentasjon...men jeg skal være med på konferansemiddagen, da - det får være måte på hvor fornuftig man skal være, liksom :P 


2 kommentarer:

  1. Kul t-skjorte, hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Mener jeg kjøpte den på The New Yorker (?) for noen år siden, så det er vel typisk noe som ikke eksisterer nå...men det er jo ikke umulig at Think Geek kan ha noe liknende, da ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...